Een BuurtWerkKamer wil drempelloos zijn voor bewoners. Dus geen onnodige intakeformulieren of registraties.
En ook geen ingewikkelde papieren voor onze vrijwilligers en medewerkers. We willen namelijk dat zij hun tijd en energie maximaal kunnen steken in het contact met de bewoners zelf.
Daarom gebruiken we alleen papierwerk als dat het onderlinge contact en ons werk in de BuurtWerkKamer gemakkelijker maakt, tijd oplevert en ons echt iets extra’s biedt.
De hulpmiddelen die wij gebruiken voor onze vrijwilligers en medewerkers zijn:
Corona-afspraken
- Corona-afspraken van 4 november 2020
- Corona-afspraken van 15 oktober 2020
- Corona-afspraken van 24 maart 2020
Formulieren algemeen
- Inschrijfformulier deelnemer BuurtWerkKamer en/of lid Bewonersvereniging
- Kasboek voor handgeld BuurtWerkKamers
- Model Vrijwilligersoverenkomst BuurtWerkKamers 2016
Formulieren BuurtWerkKamer-bus
- Checklist voor uitlenen BuurtWerkKamer-bus
- Overeenkomst van bruikleen BuurtWerkKamer-bus
- Formulier voor inname BuurtWerkKamer-bus
Werkbeschrijvingen medewerkers
- Mandaat voor coach en teamcoördinatoren voor uitgaven, januari 2023
- Memo verantwoordelijkheden, taken, bevoegdheden teamleden BuurtWerkKamers, februari 2016
- Personeelsbeleid BuurtWerkKamer 2022-2025
- Functieomschrijving Teamcoördinator BuurtWerkKamer 2016
- Competenties Teamcoordinator BuurtWerkKamer 2018
- Evaluatie Teamcoördinator BuurtWerkKamer 2016
- Functieomschrijving Assistent Teamcoördinator BuurtWerkKamer 2016
- Stagebeleid BuurtWerkKamers 2020
Werkafspraken en werkwijzen
- Agressieprotocol BuurtWerkKamer 2018
- Huisregels BuurtWerkKamer 2018
- Procedure feedback en klachten medewerkers vrijwilligers deelnemers 2020
- Protocol Handgeld BuurtwerkKamers, februari 2016
- Schoon Schip Stappenplan 2020
- Stroomdiagram Protocol Handgeld BuurtWerkKamers, februari 2016
- Verzuimprotocol 2018
- Formulierenhulp Buurtwerkkamers Werkwijze 2020